Kick off in Marbella

Åh vilka härliga dagar jag har haft här med mitt jobb 🙂 De kom ner i tisdags förmiddag och då fick vi checka in på hotellet Gran Guadalpin nere vid strandpromenaden i Puerto Banús. Ett jättefint hotell! Vi har haft riktigt sköna men intensiva dagar nu tisdag, onsdag och torsdag. Har varit så härligt att hänga med alla och nu känns Marbella verkligen tomt efter att de åkt hem. Vi har haft mycket konferens och föreläsningar i tisdags och onsdags men igår hade vi en hel dag med häng vid poolen, så skönt.

I tisdags på kvällen åt vi middag på restaurang Tango nere i hamnen efter en halvdag med föreläsningar, jag tyckte det var toppen! Och efter det drog vi till drinkbåten för drinkar. I onsdags blev det middag på Jacks i hamnen, också riktigt bra och vi hade hela övervåningen för oss själva. Efter det drog vi till några nattklubbar i närheten.
Hur fin pool har inte hotellet? 🙂 I onsdags efter föreläsningarna innan middagen blev det lite cava och ett dopp i poolen. Första gången det blev bad för mig i år, jag är så kräsen annars!
Middag på Tango 🙂Frukosten på det här hotellet var inte att leka med. Satan i gatan vad bra det var. Mums, längtar redan tillbaka till det!
Utsikt från Jacks sista kvällen. Gud så fint det är, ljuset är så underbart!
Sista dagen hängde hela gänget vid poolen. Så mysigt var det! De åkte sedan hem på eftermiddagen och då drog jag bara hem och såg på serier, man är bra trött och seg efter här fartfyllda dagarna. Och nu har jag faktiskt semester! Mamma kommer på måndag, ska bli så himla härligt. Så i helgen ska jag och Micke bara ta det lugnt och njuta av det här fantastiska vädret. Vill gärna träna också, gud träningen har fått lida lite senaste veckan, har verkligen haft fullt upp.

Nu ska jag äta en lite sen lunch. M och jag har hängt vid poolen idag också. Underbart! Får se om vi drar till gymmet eller bara tar en promenad. Love. /S